Bronko

Alla inlägg den 20 april 2013

 

Nu är ismetesspöna tillbaka på vinden igen, känns som att det var nyss jag tog ner dem..
Men jag är trots allt riktigt sugen på vårfiske nu, det blir nog en tur imorgon så man får damma av spöt lite!


***

Nicklas visade mig en hemsida igår, Dogger.se, De har allt du kan tänka dig inom fiske och till hyfsade priser. 
Jag började lägga till lite grejer i kundkorgen och det tog inte lång stund innan jag var över 1000 kronor.


***

Det blir ju lätt så när man får gå lös lite, Trots det, så var det inga onödiga grejer så nu går jag och överväger om jag ska skicka efter dessa grejer eller inte. 


***

Jag talade med Hindén i morse, då var dom på väg ut för att angla. Men det var landlöst så dom hade fixat en båt för att kunna ta sig ut på isen. Där snackar vi ambitiösa grabbar! Synd nog var fisket tydligen trögt idag.


***

Önskelistan från http://www.dogger.se/startsidan-c-810-1.aspx :


     Kroklossartång rostfri Berkley   89:-

     Linklippare Rapala   36:-

     Digitalvåg 50lbs/23kg Godkänd för storfiskregistrering Berkley   199:-

 

     Buster Jerk, Shallow Runner 15 cm  Parrot  129:-

     Buster Jerk, Shallow Runner 15 cm Skitmört 129:-

     Buster Jerk, Shallow Runner 15 cm Hot pike 129:-

     Buster Jerk, Shallow Runner 15 cm White Fish 129:-

     Strike Pro Towel    29:-

     Dr Slick Hook File 4" 99:-

     Måttdekal, 135 cm  25:- x2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards