Bronko

Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

Paravantillverkning + nya drag

Dags för nya paravaner, dom jag gjorde tidigare orkade tyvärr inte med farten på den stora båten så nu blir det en större modell.
Blir att prova dessa rackare på tansen imorgon med Daniel.

Inhandlade även lite nya drag idag från dollar store faktiskt!
Blev en Rapala down deep huskyjerk, en conrad pike beast och sen nått märke som ja inte känner igen gotcha tackle. 120 spänn för dessa 3 kändes helt okej när man är arbetslös! Dessutom blev det 2 nya spöhållare och 72 tafsar! 290 kr för allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


  Dagen D är äntligen här. Nu har vi lämnat vårt vackra Dalarna för att besöka helt andra fiskevatten. En biltur på 114 mil ska ta oss till Ritsem och därifrån vidare ca 3 mil med helikopter till den norrländska urskogen och samemarken Sårgåjá...

Årets premiärfiske efter öring blev minst sagt lyckat! Det blev totalt 4 st och storleken kan man inte klaga på! Jag och Kalle drog tillsammans 3 stycken identiska på 1,2 kg och så drog far en på strax över 2 kg. //Anton ...

Årets försa storgädda för min del resulterade i nytt personbästa.  En ganska slö maddam som tyckte att min savage gear trout såg god ut.  //Anton   9,5kg ...

      En helt okej dag med totalt 3 gäddor.  6,5kg3,0kgca 1kg // Anton & Nicklas ...


     En varm och solig dag på sjön, perfekt för pimpeltävling som gick riktigt bra. Det slutade med vinst för mig och med en abborre på 0.954 g så är jag nöjd! :) / ante   va   ...

Skapa flashcards