Bronko

Alla inlägg under april 2013

Fördelen med att gå i skolan är alla lediga dagar.

***
Det är underbart att komma till skolan på en torsdag och få reda på att man är ledig på fredagen.

***
Laddar upp för de 3 kommande dagarna

***
Imorgon ska jag få följa med Erik Hindén ut. Ska bli riktigt trevligt och spännande efter att ha hört honom skryta om hur mycket fina fiskar dom får varje gång dom är ut.

***
Upp till bevis Erik!

Ja här kommer då min lilla vårönskelista!


1. Oskwig 330 Aleminium båt  11 500:-


 


2. Ospian 30 (Röd) Elektrisk motor  1 580:-


 


3. CWC Big bandid Parrot  ca 160:-


 


4. CWC Buster Parrot  ca 160:-


 


5. CWC Buster Clownfish  ca 160:-


   


Totalt: 13 560:- Får nog jobba lite mer om jag ska ha råd med detta... 

//Anton



Våren närmar sig med stormsteg och jag är som vanligt kluven. Ena halvan av mig börjar bli stressad och vill ta vara på dom absolut sista centimetrarna av isen, Samtidigt som den andra halvan vill skynda på smältningen och börja med jerk- och spinnfisket. 


**

Vardagarna känns alldeles för långa och helgdagarna är fullbokade med en massa annat. 


** 

Går man runt och tycker att våren kommer för fort då rinner tiden iväg och så är isen snart borta, längtar man där emot efter fisket i öppet vatten då står tiden stilla. Det är bara att försöka leva i nuet och ta dagarna som dom kommer. 


**

Trots det så är det ju inte förbjudet att drömma lite, jag har redan gjort mig en vårönskelista som jag jag kanske lägger upp på bloggen senare ikväll. 


** 

Jag har i alla fall bokat upp både lördag och söndag denna vecka för fiske sen får vi se hur många helger framöver som isen håller för. 


//Anton


 



Ovido - Quiz & Flashcards