Bronko

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Det finns ingen fisk i den här jävla sjön....

De tror jag är en meing som många känner igen?
Men just idag så gjorde det ingenting när jag tog med mig Jocke ut på en fiske tur.  

Såna här dagar när det knappt finns ett moln på himmelen, dom njuter man av ändå trots att fisket går lite knackigt.
Men en liten gädda högg ändå till slut på en av dom nya jiggarna! Kul att dom fungerade! 
//Anton


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


  Dagen D är äntligen här. Nu har vi lämnat vårt vackra Dalarna för att besöka helt andra fiskevatten. En biltur på 114 mil ska ta oss till Ritsem och därifrån vidare ca 3 mil med helikopter till den norrländska urskogen och samemarken Sårgåjá...

Årets premiärfiske efter öring blev minst sagt lyckat! Det blev totalt 4 st och storleken kan man inte klaga på! Jag och Kalle drog tillsammans 3 stycken identiska på 1,2 kg och så drog far en på strax över 2 kg. //Anton ...

Årets försa storgädda för min del resulterade i nytt personbästa.  En ganska slö maddam som tyckte att min savage gear trout såg god ut.  //Anton   9,5kg ...

      En helt okej dag med totalt 3 gäddor.  6,5kg3,0kgca 1kg // Anton & Nicklas ...


     En varm och solig dag på sjön, perfekt för pimpeltävling som gick riktigt bra. Det slutade med vinst för mig och med en abborre på 0.954 g så är jag nöjd! :) / ante   va   ...

Skapa flashcards